تعمیرگاه گیربکس ماشین چینی در اصفهان

 در گیربکس‌های اتوماتیک، علاوه بر چرخ‌دنده‌های سیاره‌ای، علاوه بر چرخ‌ها، از شیرهای هیدرولیکی و مبدل‌های گشتاور نیز برای تکمیل فرآیند تعویض دنده بدون دخالت راننده استفاده می‌شود. به دلیل پیچیدگی آن، این سیستم نیاز به طراحی تعمیرگاه گیربکس ماشین چینی در اصفهان دقیق مسیرهای هیدرولیکی و استفاده از روغن با کیفیت بالا دارد. در بسیاری از گیربکس‌های اتوماتیک، مبدل گشتاور جایگزین کلاچ سنتی می‌شود. این سیستم از یک پمپ، یک توربین و یک استاتور برای انتقال قدرت از طریق روغن استفاده می‌کند که می‌تواند تعویض دنده نرم و بدون ضربه را محقق کند، اما راندمان آن کمی کمتر از کلاچ خشک است. CVT یک گیربکس متغیر پیوسته است. این سیستم از دو پولی مخروطی و یک تسمه یا زنجیر فلزی برای تغییر مداوم نسبت انتقال قدرت استفاده می‌کند، به طوری که موتور همیشه در محدوده بهینه مصرف توان یا سوخت کار می‌کند، اما عیب آن این است که تحمل گشتاور محدود است تعمیرگاه گیربکس ماشین چینی در اصفهان و به شرایط نگهداری حساس‌تر است. سیستم انتقال قدرت دو کلاچه از چرخ دنده‌های فرد و زوج استفاده می‌کند. دو کلاچ مستقل امکان تعویض دنده سریع و بدون وقفه را فراهم می‌کنند و باعث می‌شوند که آنها به طور گسترده در خودروهای اسپرت و پرقدرت مورد استفاده قرار گیرند. با این حال، ساختار پیچیده آنها نیاز به سیستم‌های خنک‌کننده تخصصی دارد که هزینه‌های تولید و نگهداری را افزایش می‌دهد. محفظه‌های انتقال قدرت نه تنها باید تمام اجزا را در خود جای دهند، بلکه باید در برابر لرزش، شوک و فشار نیز مقاومت کنند و در عین حال وزن را به حداقل برسانند، بنابراین از آلومینیوم ریخته‌گری شده یا آلیاژهای سبک ساخته می‌شوند. در کاربردهای صنعتی و ماشین‌آلات سنگین، گاهی تعمیرگاه گیربکس ماشین چینی در اصفهان اوقات از محفظه‌های فولادی استفاده می‌شود، زیرا بادوام‌تر هستند و می‌توانند بارهای بسیار بالایی را تحمل کنند. در مهندسی انتقال قدرت، علاوه بر مقاومت مکانیکی، باید به ملاحظات حرارتی نیز توجه ویژه‌ای شود،

۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.